geledah kt sini<--

Saturday 16 July 2011

time to back home>-with lots of homework

umm,,emmm,,imm,,omm
.....(tngok jam). lambtnye nk malam ni. xsabar dh nk blik klntn.duk lame2 kt sini pn bknnye stdy. walaupun niat asalnye nk abiskan homework. ahaks! sounds like aku ni super rajin la. padahal semalam tgk drama je. susah derr nk istiqamah dlm pekerjaan ni ye. runsing jugak nk balik dgn bas ni sbb bfore this,mane pernah aku naik bas sorang2. jauh pulak tu. and unfortunately,blgn girls yg naik bas tu xlbih dri 20 org. so,mjority nye guys la. dah la pjlnn malam. Ya Allah......confirm xtrtdur aku kli ni. smoga aku slamat sampai di ngeri terchenta. homework plak...ya Allah... xterkire bnyknye. asignment computing yg pape nth. maths yg xtercover. physic yg xterpaham. chemist yg terambik ringan. tasawur yg penuh dgn kuiz-but, i like. dgn adenye sbjek ni la aku dpt muhasabah dri aku. tenks to Ustazah Mahfuzah. oh yeah! rumet aku pn dh blik. tinggal la ak sorang kt rumah ni. cepat la malam! cannot wait to see u <3

No comments:

Post a Comment