geledah kt sini<--

Saturday 23 July 2011

i miss them..

yeah~ reunion brsame ahda n bihah mmbuatkn aku rindu suasana dulu. suasana mase duk kt ostel,mase dkat kelas yg 'gege'. waaa ! nk jdi mude blik. eh,tp kl diikutkan aku msih form 5 thun ni. heee. mase form 1,kenangan yg paling manis pasal Mr.K kot. form 2 lak Mr.A. form 3 sape ye? lupe la. hahaha. form 4 xde sape2 kot. dah bertobat kot mase ni. form 5 pn dh stop terus. galok sungguh maso kecik2 ni deh. ish3. ade orang ckap,mase form 2 la biasenye budak2 ni nk stat jd remaja. ye la kot. sebab aku pun galok sungguh time form 2 tu. tobat dh loni. insyaAllah sapa abih U ni pun i'm still single. kawan2 pun jd la mcm saye ye. hahaha. time2 kelas tutorial ni aku sokmo teringat ko Mr.Amirul,our big boss. n of course with his PA, Miss Wan Hasmirah~ sweet. rindunye nk dgar lawak dorang. dekat U ni xde orang buat lawak pun. yang dorang tahu study,study n study. tp,bgus jgk camtu. haishh, keno blajar jd matang aku nih~

 sweet kan~~??

No comments:

Post a Comment